dilluns, 14 de març del 2011

La pera

Abro la nereva
y encuentro el eco de una pera
de una pera
cierro la boca , bajo a la calle
y en el reflejo del charco
me hierve la sangre , sangre.

Corro al supermercado
porque alli no estoy solo
todo esta a mi lado.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando al carro.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando al carro.

Abro la nevera
que está contenta porque esta llena
mu llena
paso por caja
pongo mala cara
y en el brillo de sus ojos
solo agua, agua.

Corro al supermercado
porque alli no estoy solo
todo esta a mi lado.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando al carro.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando al carro.

Corro al supermercado
porque alli no estoy solo
todo esta a mi lado.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando al carro.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando al carro.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
engordando el carro.

Con solo una mirada
con alargar la mano
dando un paseito
voy llenando el carro.

Aquesta cançó és del Màrtirs del compàs que és un grup musical que es va crear a sevilla l'any 1992 i es van separar el 2007.
La cançó fa referència a la pera que és el fruit de les pereres, arbres caducifoli del gènere Pyrus, tot i que usualment es tracta de la perera comú o (Pyrus communis). És carnosa i comestible i una de les fruites més importants de les regions temperades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada